SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI MITRA

MYHRMIS MOBILE
Prestasi Belanja Mengurus Jabatan Perdana Menteri
FAQ BM | CONTACT BM| FEEDBACK BM| SITEMAP BM
 malaysiamadani
Laman Utama Arrow Info Korporat Arrow Piagam Pelanggan

Pihak Unit Transformasi Masyarakat India Malaysia (MITRA) komited dalam menguruskan Geran Kewangan MITRA berdasarkan undang-undang, aturan dan peraturan yang berkaitan secara profesional dan mesra pelanggan.

KAMI BERJANJI MEMBERI PERKHIDMATAN BERIKUT :

  1. Memproses permohonan kelulusan Geran Kewangan MITRA dalam tempoh 90 hari bekerja.
  2. Membuat pemantauan program MITRA dan pengesahan ke atas ketidakpatuhan program untuk sebarang tindakan perundangan atau melaporkan kepada agensi penguatkuasaan yang bertanggungjawab dalam tempoh sekurang-kurangnya 60 hari bekerja.
  3. Memberi maklumbalas awal kepada semua e-mel yang diterima dalam tempoh 7 hari bekerja dari tarikh e-mel diterima;
  4. Memberi maklum balas awal kepada semua aduan dalam tempoh 7 hari bekerja dari tarikh aduan diterima bergantung kepada tahap kompleksiti aduan yang diterima; dan
  5. Memastikan pengemaskinian maklumat di laman web MITRA dilakukan apabila berlaku sebarang perubahan untuk pemakluman pemegang taruh.
TARIKH KEMASKINI :
UNIT TRANSFORMASI MASYARAKAT INDIA MALAYSIA
JABATAN PERDANA MENTERI
Aras 4, Setia Perkasa 5, Kompleks Setia Perkasa
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62502, Wilayah Persekutuan Putrajaya, Malaysia
03-8886 6221; 03-88866365; 03-88866337; 03-88866285; 03-88866020; 03-88866150.
infomitra[at]jpm[dot]gov[dot]my

TAG AWAN

Your browser doesn't support canvas.

qr

fb rss
Undian
Adakah infomasi di dalam Portal MITRA memenuhi ekspektasi dan keperluan pelanggan?