SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI MITRA

FAQ BM | CONTACT BM| FEEDBACK BM| SITEMAP BM
bersama hentikan wabak
Laman Utama Info Korporat Piagam Pelanggan

Pihak Unit Transformasi Masyarakat India Malaysia (MITRA) komited dalam menguruskan Geran Kewangan MITRA berdasarkan undang-undang, aturan dan peraturan yang berkaitan secara profesional dan mesra pelanggan.

KAMI BERJANJI MEMBERI PERKHIDMATAN BERIKUT :

  1. Memproses permohonan kelulusan Geran Kewangan MITRA dalam tempoh 90 hari bekerja.
  2. Membuat pemantauan program MITRA dan pengesahan ke atas ketidakpatuhan program untuk sebarang tindakan perundangan atau melaporkan kepada agensi penguatkuasaan yang bertanggungjawab dalam tempoh sekurang-kurangnya 60 hari bekerja.
  3. Memberi maklumbalas awal kepada semua e-mel yang diterima dalam tempoh 7 hari bekerja dari tarikh e-mel diterima;
  4. Memberi maklum balas awal kepada semua aduan dalam tempoh 7 hari bekerja dari tarikh aduan diterima bergantung kepada tahap kompleksiti aduan yang diterima; dan
  5. Memastikan pengemaskinian maklumat di laman web MITRA dilakukan apabila berlaku sebarang perubahan untuk pemakluman pemegang taruh.
TARIKH KEMASKINI :
HUBUNGI KAMI

UNIT TRANSFORMASI MASYARAKAT INDIA MALAYSIA
KEMENTERIAN PERPADUAN NEGARA
Aras 6, Blok F9, Parcel F,
Lebuh Perdana Timur,
Presint 1, 62000 Putrajaya, MALAYSIA

+603-8091 8198
infomitra[at]perpaduan[dot]gov[dot]my

TAG AWAN

Your browser doesn't support canvas.

qr

fb rss
Undian
Adakah infomasi di dalam Portal MITRA memenuhi ekspektasi dan keperluan pelanggan?